Temahalvdag om diagnosen AML - behandlingar & forskning

Den 19 november 2024 arrangerar Blodcancerförbundet en temahalvdag om diagnosen AML, akut myeloisk leukemi. Vi återkommer med mer detaljinformation under hösten.

Starttid: tisdag 19 nov. 2024

GDPR-information om videoinspelning

Genom att ansluta dig och delta på denna temadag, ger du ditt samtycke till att du deltar och medverkar enligt den europeiska dataskyddsförordningen GDPR. Det inspelade webbinariet och bilder därifrån, kan sedan komma att publiceras i Blodcancerförbundets kommunikationskanaler och finnas där tills vidare.
Du kan välja att delta/medverka synligt eller osynligt, genom att stänga av din webbkamera och använda ett fingerat namn när du ansluter. (Är det ett arrangemang på plats kan du meddela arrangören och fotografen att du inte vill bli fångad på bild)

Fler aktiviteter

Alla aktiviteter