Lymfomdagen 2024 om behandlingar och forskningen

Den 13 september, mitt under blodcancermånaden september kommer Blodcancerförbundet att arrangera en temaeftermiddag med föreläsningar om olika lymfomdiagnoser. Det kommer att handla om behandlingar och forskningen.

Starttid: fredag 13 sep. 2024, kl 13:00
Sluttid: fredag 13 sep. 2024, kl 17:00

Föreläsningarna kommer att hållas i Plus46 Studio i Bromma, Stockholm där man kan vara med och lyssna på plats. Men vi kommer också att direktsända via Blodcancerförbundet Youtubekanal så att man kan vara med hemifrån och titta och lyssna. Vi spelar också in föreläsningarna så att man kan titta på dem i efterhand.

Vi återkommer i augusti med mer information om denna eftermiddag!

(Normalt uppmärksammas Världslymfomdagen årligen den 15 september, men i år har vi valt att uppmärksamma dagen med föreläsningar den 13 september.)

GDPR-information om videoinspelning

Genom att ansluta dig och delta på denna temadag, ger du ditt samtycke till att du deltar och medverkar enligt den europeiska dataskyddsförordningen GDPR. Det inspelade webbinariet och bilder därifrån, kan sedan komma att publiceras i Blodcancerförbundets kommunikationskanaler och finnas där tills vidare.
Du kan välja att delta/medverka synligt eller osynligt, genom att stänga av din webbkamera och använda ett fingerat namn när du ansluter. (Är det ett arrangemang på plats kan du meddela arrangören och fotografen att du inte vill bli fångad på bild)

Anmäl dig till temahalvdagen här!

Fler aktiviteter

Alla aktiviteter