Aktiviteter
Medlemsresa 25 maj ÅRSMÖTE Blodcancerföreningen 17 April ÅRSMÖTE - Blodcancerföreningen 17/4 OBS!! VÄLJ RÄTT ÅRSMÖTE. Livsgnistan - 11/ 4 - Samtalsgrupp för cancerbehandlade Blandat från Livsgnistan. Årsmöte, styrelsemedlem & Fysioterapeut Imformation från Livsgnistan Cafèträff Torshälla våren 2024 Föreläsning cancerrehabilitering Caféträffar våren 2024 - Örebro Vattengympa Lindesberg & USÖ Julbord 2023 - Välkommen till Karlslunds herrgård OSTEOPOROS, benskörhet - Vad är det? 18/10 Kl: 13.00 Viktiga vaccinationer Svenska Kammarorkestern 11/10 Balansträning Caféträffar hösten 2023 2023 års medlemsresa till Eskilstuna Levande bibliotek Sommarfest hos Livsgnistan i Karlslund! TILL DIALOGTRÄFF MED REGIONPOLITIKER Följ med till Kumla sjöpark Livsgnistan - Samtalsgrupp för cancerbehandlade – Någon som vet vad du pratar om! Årsmöte 2023 Information från Livsgnistan Livsgnistan - Dans för hälsa och glädje Caféträffar våren 2023 i Örebro Bildterapi på Livsgnistan Myter och vetenskap kring kosttillskott och cancer Livsgnistan - Samtalsgrupp med bildterapi på Livsgnistan Julfest Livsgnistan 14 dec. Julbord - Myrö slott - 35-års jubileum Livsgnistan - Samtalsgrupp för cancerbehandlade - Någon som vet vad du pratar om! Caféträffar hösten 2022 i Örebro Livsgnistans aktiviteter hösten 2022 35-års jubileum Loka Brunn, 4/9 2022 Livsgnistan - Dan Andersson Cafèträffar våren 2022 Caféträff i Örebro INSTÄLLT! Caféträff i Torshälla. INSTÄLLT! Caféträff i Örebro 7/4 INSTÄLLT! Cafeträff för närstående i Örebro. INSTÄLLT! ÅRSMÖTE 2020 INSTÄLLT! Caféträff i Torshälla 26/3. INSTÄLLT! Caféträff i Karlstad 4 mars 2020 Caféträff i Örebro 3/3 Caféträff i Torshälla 27/2 Cafèträff i Örebro 4/2 Caféträff i Torshälla 30/1 Caféträff 3/9-19 Årsmöte 2019 Caféträff 4/12-18 Höstmöte på Goda Rum i Kumla Caféträff i Örebro 2/10-18 Resa till Karlstad lördag 9:e juni Caféträff i Torshälla/Eskilstuna 27/9-18

Blandat från Livsgnistan. Årsmöte, styrelsemedlem & Fysioterapeut

Som medlem i Blodcancer föreningen Örebro, så ingår medlemskap i Livsgnistan.

Lite blandat från Livsgnistan.

Årsmöte 26 Mars.
Sökes styrelsemedlem.
Fysioterapeut Lena Löfbom, 28 Februari.

Starttid: tisdag 26 mar

Årsmöte: Livsgnistan kommer att hållas den 26 Mars kl: 18.00 - ca. 20.30.
Plats: Livsgnistans lokaler, Karlslund, vid motionscentralen.
Mer info. om Årsmötet finner du HÄR.

Bli styrelsemedlem: Livsgnistan efterlyser styrelsemedlem. Är du intresserad?
Så vad det innebär m.m. finner du HÄR

Fysioterapeut Lena Löfberg: Kommer till Livsgnistan den 28 Februari kl: 13.00,
och håller föreläsning om vikten av att röra på sig. Visar även lätta övningar du kan
göra hemma. Mer info. finner du HÄR