Julbord Västerås, Vallby

I advent är våra populära julbord tillbaka. I år finns två att välja på - ett i Uppsala och ett i Västerås.

Starttid: söndag 10 dec, kl 15:00
Plats:

Gaggeska gården, Västerås

Välkomna på Julbord!

På dessa välkomnar vi våra medlemmar och deras anhöringa till en trevlig advent med glittrande julstämning. Vid båda julborden har vi möjlighet till att sitta avskilt från övriga i restaurangen i ett eget rum. Föreningen bjuder även på rabatterade priser för våra julbordsgäster.

Sista dag för anmälan och betalning är fredagen den 17 november 2017

Anmäl ditt intresse genom att svara på detta mejl.
Eller ringa ordförande på: 0701-414115

Betalningsinformation kommer vid anmälan.

Gaggeska gården

Vallby Friluftsmuseum, Västerås

Vallby är ett av Sveriges största friluftsmuseum som anlades redan 1921. Här finns lanthandel och olika hantverksgårdar som är öppna före julbordet för de som är intresserade. Vårt julbord står dukat hos Systrarna på Gaggeska gården. Julbordet här är som det var förr med handrullade köttbullar, griljerar skinka, egeninlagd sill och kockens favorit Janssons frestelse samt mycket mera. Vi sitter i ett avskilt rum så det finns goda möjligheter att prata och umgås med föreningens medlemmar som är där.

Vallby ligger intill E18 när du åker genom Västerås. På skyltarna vid avfarten står det ”Vallby friluftsmuseum”. Gratis parkering finns utanför ingången.

Datum: Söndagen 10/12

Klockan: 15:00-18:00

Pris: 195 kr (inklusive föreningsrabatt)

Gaggeska gårdens hemsida